پنل کاربری کایاکو و وبلاگ کایاکو
نوشته شده توسط آقای حاصلی, آخرین ویرایش توسط آقای حاصلی در ۱۰:۵۸ , شنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
در این پست می خواهیم امکانات پنل کاربران و محیط بازدیدکنندگان را بررسی کنیم سیستم پشتیبانی مشتری کایاکو فارسی برای کاربران دارای دو قسمت است که سعی می کنیم به صورت مختصر و مفید امکانات را برای شما عزیزان توضیح می دهیم قسمت اول - محیط بازدیدکننده وبلاگ کایاکو: وبلاگ کایاکو (همین وبلاگ فعلی ما ) یک سیستم بسیار قوی برای انتشار مطالب شما خواهد بود به گونه ای که نیازی به طراحی سایت جهت انتشار مطالب خود در ارتباط با پشتیبانی و انتشار اخبار برای کاربران نخواهید داشت. وبلاگ کایاکو که محیطی برای مطالعه مقالات و اخبار انتشار یافته توسط کارمندان است و شما می توانید از منو پایگاه دانش یا بلوک پایگاه دانش لیست دسته بندی های مختلف را مشاهده کرده و مطالب درج شده را باز کرده و مشاهده نمایید ، امکان جستجوی در متن و عناوین پایگاه دانش و اخبار منتشر شده برای کاربر وجود دارد که می تواند به بازدیدکننده و کاربران کمک کند و مطلب مورد نظر خود را در صورتی که در وبلاگ منتشر شده است را مشاهده و مطالعه نماید. ثبت نظر و ثبت رای: امکان ارتباط مشتری و بازدیدکننده با مطالب منتشر شده از طریق ثبت نظر در زیر پست ها و همچنین ثبت رای به صورت مفید و عدم مفید برای مطالب منتشر شده وجود دارد که این موارد از پنل ادمین قابل تنظیم و غیر فعالسازی است. ثبت تیکت: امکان ثبت تیکت بدون نیاز به لاگین کردن و عضو شدن برای بازدیدکنندگان فراهم شده است ( این ابزار در پنل ادمین قابل غیر فعالسازی است ) . کافی است بازدیدکننده سوال یا مشکل خود را به دپارتمان مربوطه ارسال کند، یک ایمیل حاوی اطلاعات ثبت نام به صورت اتوماتیک از طرف سیستم پشتیبانی کایاکو ، البته با برندینگی که شما مشخص کرده اید ارسال می شود ، به عنوان مثال کایاکو فارسی ، که در آن ایمیل و رمز عبور جهت ورود به حساب کاربری نوشته شده است که ایمیل ثبت نامی همان ایمیلی است که در زمان ارسال تیکت استفاده شده است.
ابزار خود یاری: این ابزار به کاربران و بازدیدکنندگان کمک می کند قبل ازایجاد تیکت بتوانند مشکل یا سوال خود را با مشاهده مطالب پیشنهادی از طرف سیستم پشتیبانی کایاکو حل کنند ، و کماکان کاربران و بازدیدکننده گان می توانند این ابزار را نادیده گرفته و اقدام به ثبت تیکت کنند. این ابزار به این گونه عمل می کند که در زمان ثبت تیکت سیستم عبارت وارد شده کاربر را در پایگاه دانش و اخبار خود سرچ می کند و مطالبی مرتبط با کلمات وارد شده را برای کاربر یا بازدیدکننده در زیر فرم ثبت تیکت با عنوان پیشنهادات پایگاه دانش نمایش میدهد ، که کاربر با کلیک بر روی هر مطلب لیست شده به صفحه اختصاصی آن مطالب رفته و می تواند آن را مطالعه کند و امکان حل مشکل با مطالعه آن پست وجود دارد و این ابزار کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد و از ارسال تیکت هایی که مرتبط با مطالب منشتر شده در وبلاگ شما است جلوگیر می کند . ابزار کپچا: این بزار برای مشخص کردن واقعی بودن ثبت نام ها ، ارسال تیکت و درخواست های گفتگوی آنلاین کاربرد دارد که فعال و غیر فعال کردن آنها از طریق پنل ادمین فراهم شده است. ابزار چت آنلاین: در سمت راست وبلاگ قسمت برای ایکون وضعیت چت با کارمندان مشخص شده است که بازدیدکنندگان با کلیک بر روی آن می توانند لیست دپارتمان های تعریف شده را مشاهده و با دپارتمان های آنلاین شروع به چت کنند و یا در صورت آفلاین بودن اقدام به ثبت تیکت کنند. قسمت دوم- پنل کاربران این قسمت در واقع همانند محیط بازدیدکننده است که کاربران عضو سیستم می توانند به حساب کاربری خود وارد شوند و علاوه بر امکانات فوق، امکانات زیر را خواهند داشت. تیکت های من: در این قسمت لیست کلیه تیکت های ثبت شده کاربر قابل مشاهده است ، که به صورت جدول زیر است که این جدول به صورت نمونه ارائه شده است. مشاهده تیکت ها
امکان تنظیم نمایش لیست تیکت ها به دو صورت نمایش کلیه تیکت ها و نمایش تیکت های حل نشده وجود دارد. پروفایل من: در این قسمت کاربر می تواند اقدام به ثبت و ویرایش اطلاعات خود کند ، شماره موبایل و ایمیل های مختلف خود را جهت دریافت پاسخ تیکت های ارسال شده از طرف کارمندان وارد کند و همچنین عکس پروفایل خود را انتخاب یا ویرایش کند ( عکس پروفایل در زمان ثبت تیکت و یا ثبت نظر در سیستم پشتیبانی نمایش داده می شود ). سازمان من: کاربر می تواند عضو یک سازمان شود ، این مورد برای زمانی است که کاربر عضو یک تیم و گروه است و می خواهد با نام ان تیم شناخته شود ، به عنوان مثال کاربر یکی از اعضای شرکت ماکروسافت است که همکاران دیگرش نیز در این سیستم عضو هستند و با عنوان سازمانی ماکروسافت فعالیت دارند که با عضو شدن کاربر به سازمان ماکروسافت می تواند از مزایای مجموعه سازمانی استفاده کند. تنظیمات: در این قسمت امکان تنظیم منطقه زمانی کاربر ، ساعت تابستانه ، تنظیم زبان پنل کاربری و مشترک شدن در خبرنامه قابل تنظیم است. تغییر رمز عبور: جهت تغییر رمز حساب کاربری جهت ورود به پنل است. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|