پنل کاربری کایاکو و وبلاگ کایاکو
نوشته شده توسط آقای حاصلی, آخرین ویرایش توسط آقای حاصلی در ۱۰:۵۸ , شنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

محیط کاربران کایاکو فارسی

در این پست می خواهیم امکانات پنل کاربران و محیط بازدیدکنندگان را بررسی کنیم

سیستم پشتیبانی مشتری کایاکو فارسی برای کاربران دارای دو قسمت است که سعی می کنیم به صورت مختصر و مفید امکانات را برای شما عزیزان توضیح می دهیم

قسمت اول - محیط بازدیدکننده

وبلاگ کایاکو:

وبلاگ کایاکو (همین وبلاگ فعلی ما ) یک سیستم بسیار قوی برای انتشار مطالب شما خواهد بود به گونه ای که نیازی به طراحی سایت جهت انتشار مطالب خود در ارتباط با پشتیبانی و انتشار اخبار برای کاربران نخواهید داشت.

وبلاگ کایاکو که محیطی برای مطالعه مقالات و اخبار انتشار یافته توسط کارمندان است و شما می توانید از منو پایگاه دانش یا بلوک پایگاه دانش لیست دسته بندی های مختلف را مشاهده کرده و مطالب درج شده را باز کرده و مشاهده نمایید ،

امکان جستجوی در متن و عناوین پایگاه دانش و اخبار منتشر شده برای کاربر وجود دارد که می تواند به بازدیدکننده و کاربران کمک کند و مطلب مورد نظر خود را در صورتی که در وبلاگ منتشر شده است را مشاهده و مطالعه نماید.

ثبت نظر و ثبت رای:

امکان ارتباط مشتری و بازدیدکننده با مطالب منتشر شده از طریق ثبت نظر در زیر پست ها و همچنین ثبت رای  به صورت مفید و عدم مفید برای مطالب منتشر شده وجود دارد که این موارد از پنل ادمین قابل تنظیم و غیر فعالسازی است.

ثبت تیکت:

امکان ثبت تیکت بدون نیاز به لاگین کردن و عضو شدن برای بازدیدکنندگان فراهم شده است ( این ابزار در پنل ادمین قابل غیر فعالسازی است ) . کافی است بازدیدکننده سوال یا مشکل خود را به دپارتمان مربوطه ارسال کند، یک ایمیل حاوی اطلاعات ثبت نام به صورت اتوماتیک از طرف سیستم پشتیبانی کایاکو  ، البته با برندینگی که شما مشخص کرده اید ارسال می شود ، به عنوان مثال کایاکو فارسی ، که در آن ایمیل و رمز عبور جهت ورود به حساب کاربری نوشته شده است که ایمیل ثبت نامی همان ایمیلی است که در زمان ارسال تیکت استفاده شده است.

ابزار خود یاری:

این ابزار به کاربران و بازدیدکنندگان کمک می کند قبل ازایجاد تیکت بتوانند مشکل یا سوال خود را با مشاهده مطالب پیشنهادی از طرف سیستم پشتیبانی کایاکو حل کنند ،  و کماکان کاربران و بازدیدکننده گان می توانند این ابزار را نادیده گرفته و اقدام به ثبت تیکت کنند. این ابزار به این گونه عمل می کند که در زمان ثبت تیکت سیستم عبارت وارد شده کاربر را در پایگاه دانش و اخبار خود سرچ می کند و مطالبی مرتبط با کلمات وارد شده را برای کاربر یا بازدیدکننده در زیر فرم ثبت تیکت با عنوان پیشنهادات پایگاه دانش نمایش میدهد ، که کاربر با کلیک بر روی هر مطلب لیست شده به صفحه اختصاصی آن مطالب رفته و می تواند آن را مطالعه کند و امکان حل مشکل با مطالعه  آن پست وجود دارد و این ابزار کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد و از ارسال تیکت هایی که مرتبط با مطالب منشتر شده در وبلاگ شما است جلوگیر می کند .

ابزار کپچا:

این بزار برای مشخص کردن واقعی بودن ثبت نام ها ، ارسال تیکت و درخواست های گفتگوی آنلاین کاربرد دارد که فعال و غیر فعال کردن آنها از طریق پنل ادمین فراهم شده است.

ابزار چت آنلاین:

در سمت راست وبلاگ قسمت برای ایکون وضعیت چت با کارمندان مشخص شده است که بازدیدکنندگان با کلیک بر روی آن می توانند لیست دپارتمان های تعریف شده را مشاهده و با دپارتمان های آنلاین شروع به چت کنند و یا در صورت آفلاین بودن اقدام به ثبت تیکت کنند.

قسمت دوم- پنل کاربران

این قسمت در واقع همانند محیط بازدیدکننده است که کاربران عضو سیستم می توانند به حساب کاربری خود وارد شوند و علاوه بر امکانات فوق، امکانات زیر را خواهند داشت.

تیکت های من:

در این قسمت لیست کلیه تیکت های ثبت شده کاربر قابل مشاهده است ، که به صورت جدول زیر است که این جدول به صورت نمونه ارائه شده است.

مشاهده تیکت ها
شناسه تیکت آخرین بروز رسانی  آخرین پاسخ دهنده  دپارتمان  نوع  وضعیت  اولویت 
سوال در مورد خرید
QOC-764-38487 10 May 2019 10:49 AM رضا پشتیبانی مشکل باز معمولی
هزینه تمدید سرویس
QAC-754-31480 10 May 2019 10:40 AM رضا تمدید سرویس مشکل باز زیاد

امکان تنظیم نمایش لیست تیکت ها به دو صورت نمایش کلیه تیکت ها و نمایش تیکت های حل نشده وجود دارد.

پروفایل من:

در این قسمت کاربر می تواند اقدام به ثبت و ویرایش اطلاعات خود کند ، شماره موبایل و ایمیل های مختلف خود را جهت دریافت پاسخ تیکت های ارسال شده از طرف کارمندان وارد کند و همچنین عکس پروفایل خود را انتخاب یا ویرایش کند ( عکس پروفایل در زمان ثبت تیکت و یا ثبت نظر در سیستم پشتیبانی نمایش داده می شود ).

سازمان من:

کاربر می تواند عضو یک سازمان شود ، این مورد برای زمانی است که کاربر عضو یک تیم و گروه است و می خواهد با نام ان تیم شناخته شود ، به عنوان مثال کاربر یکی از اعضای شرکت ماکروسافت است که همکاران دیگرش نیز در این سیستم عضو هستند و با عنوان سازمانی ماکروسافت فعالیت دارند که با عضو شدن کاربر به سازمان ماکروسافت می تواند از مزایای مجموعه سازمانی استفاده کند.

تنظیمات:

در این قسمت امکان تنظیم منطقه زمانی کاربر ، ساعت تابستانه ، تنظیم زبان پنل کاربری و مشترک شدن در خبرنامه قابل تنظیم است.

تغییر رمز عبور:

جهت تغییر رمز حساب کاربری جهت ورود به پنل است.

(0 رای)
مفید
مفید نبودl

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
نظرات: