سامانه پشتیبانی کایاکو فارسی برای کارمندان
نوشته شده توسط آقای حاصلی, آخرین ویرایش توسط آقای حاصلی در ۰۹:۲۳ , چهارشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۸

سامانه پشتیبانی کایاکو فارسی برای کارمندان

سامانه پشتیبانی کایاکو فارسی برای کارمندان

سامانه پشتیبانی کایاکو فارسی برای کارمندان به سه دسته تقسیم می شود

 سامانه پشتیبانی کایاکو نسخه وب

نرم افزار چت آنلاین کایاکو نسخه ویندوز ( کایاکو دسکتاپ فارسی )

نرم افزار اندروید

در سامانه تحب وب کارمندان از طریق آدرس اختصاصی شما وارد پنل خود می شوند که این آدرس همانند زیر است

http://mykayako.ir/staff

که با ورود به این قسمت می بایست با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه شوید. که این اطلاعات را مدیر ارشد برای کارمندان ایجاد خواهد کرد.

در زیر به صورت خلاصه برخی امکانات پرتال پشتیبانی کایاکو ویژه کارمندان را توضیح خواهیم داد که شما را با این سیستم بسیار قدرتمند برای پشتیبانی از مشتریان آشنا کنیم .

بعد از ورود به سامانه به صورت پیش فرض منو خانه فعال است که در تصویر زیر مشاهده می کنید

دست راست لیست دپارتمان ها با جزئیات تعداد تیکت ها برای هر دپارتمان و هر وضعیت قابل مشاهده است ، و در قسمت وسط اخرین خبر منتشر شده و همچنین در سمت چپ خلاصه ای از تیکت های دپاتمان شما و تیکت های تخصیص یافته به شما را نشان می دهد که این امار به صورت نمایش نمودار و درصد برای هر وضعیت و دپارتمان قابل مشاهده است

و همچنین در بالای این قسمت نام و نام کاربری ، آواتار کارمند و اخرین زمان ورود قابل نمایش است  ، و در همان قسمت نمایش تعداد تیکت های من و تیکت های تخصیص نیافته را نمایش می دهد که تیکت های تخصیص نیافته برای دپارتمان هایی هست که آن کارمند در آن ها عضو است ولی تیکت به ان کارمند تعلق ندارد و به عبارت دیگر کارمند مالک آن تیکت ها نیست.

در قسمت نمایش اخرین خبر چندین تب برای نمایش تعداد گفتگو های جدید از آخرین زمان ورود شما ، تعداد پیام و نظر سنجی های جدید  و همچنین تعداد تیکت هایی که سررسید شده اند و می بایست هر چه سریعتر به آن ها رسیدگی شود را نمایش می دهد که با کلیک روی هر تب اطلاعات اختصاصی آن را نمایش خواهد داد.

منو تیکت ها

کایاکو فارسی

در این قسمت کلیه تیکت هایی که برای شما و دپارتمان هایی که شما در آنها عضو هستید نمایش داده می شود که می توانید به تیکت ها رسیدگی کنید ، به آن ها پاسخ دهید ، آن ها را به همکار یا دپارتمان دیگر ارجاع دهید ، تیکت را حذف کنید و ...

امکان جستجوی تیکت بر اساس شماره تیکت ، شخص ایجاد کننده ، شخص پاسخ دهنده و همچنین بر اساس محتوا جستجو کنید.

تیکت ها به دلیل مهم بودن و و اصلی ترین ابزار سامانه پشتیبانی به صورت مجزا به صورت کامل تر آموزش داده خواهد شد

منو پشتیبانی آنلاین

کایاکو فارسی

تاریخچه گفتگو که شامل نمایش تاریخچه چت های آنلاین انجام شده بازدیدکنندگان و کاربران با تیم کارمندان است که بر اساس تاریخ ، اپراتور پاسخگو، نام بازدیدکننده ، دپارتمان ، شناسه چت و .. قابل تفکیک و مشاهده است

پیام / نظرسنجی امکان نمایش رای های ثبت شده به پاسخ دهی در گفتگو ها در این قسمت وجود دارد و همچنین می توانید متنی را که کاربران در نظر سنجی شرکت کرده اند و نظر خود را در مورد چگونگی پاسخ دهی اپراتور ها نوشته اند را مشاهده نمایید

لاگ های تماس امکان مشاهده لاگ های تماس ( تماس های تلفنی) وجود دارد

پاسخ های آماده و دسته بندی آنها و ایجاد و حذف آنها از این قسمت وجود دارد

جستجوی مکالمات انجام شده بر اساس شناسه چت ، متن و پیام و نظر سنجی ارسالی وجود دارد

منو پایگاه دانش

کایاکو فارسی

مشاهده پایگاه دانش که لیست دسته بندی های ایجاد شده به همراه مقالات مشتری شده در آنها را نمایش می دهد ، لیست محبوترین مقالات منتشر شده ( بر اساس تعداد بازدید ) و همچنین لیست اخرین مقالات منتشر شده قابل مشاهده است

مدیریت پایگاه دانش که لیست مقالات منتشر شده همراه با جزئیات عنوان مقاله ، نویسنده مقاله ، وضعیت  ، تاریخ ایجاد و تاریخ بروززسانی قابل مشاهده است که با کلیک بر روی عنوان مقاله ، مقاله باز شده و قابل ویرایش است

دسته بندی ها که لیست دسته بندی های ایجاد شده قابل مشاهده است و می توانید دسته بندی جدید اضاف کنید یا مقاله جدید در دسته دلخواه خود ایجاد کنید

مقاله جدید که می توانید یک مقاله جدید ایجاد کنید که کافی است عنوان مقاله و دسته مورد نظر و محتوا را نوشته و انتشار را بزنید

منو عیب یابی

کایاکو فارسی

ابزار عیب یابی برای حل مشکلات کاربران و ایجاد راهنمایی بر اساس مرحله است که می توانید شما از این قسمت سوالات و جواب های خود را به صورت مرحله ای جهت حل مشکل کاربران ایجاد کنید

مشاهده عیب یابی که در این قسمت دسته های فعال ایجاد شده را نمایش می دهد و با انتخاب یک دسته وارد انتخاب مراحل سوال و جواب می شود

مدیریت عیب یابی که در این قسمت می توانید مراحل را ایجاد کنید و دسته مرتبط با موضوع خود را انتخاب کنید

دسته بندی ها  برای ایجاد دسته جدید است

مرحله جدید برای ایجاد مرحله جدید عیب یابی است

منو اخبار

کایاکو فارسی

این قسمت برای نمایش اخبار و انتشار در وبلاگ کاربرد دارد

نمایش اخبار برای مشاهده اخبار منتشر شده است

مدیریت اخبار برای مشاهده لیست اخبار منتشر شده و نویسنده و مکان انتشار ( پنل کارمندان ، کاربران و هر دو ) است به همراه تاریخ انتشار که امکان ایجاد اخبار جدید و همچنین حذف و ویرایش وجود دارد

نکته: از این طریق می توانید خبری را که قصد دارید منتشر کنید را به صورت ایمیل به مشترکین خبرنامه ارسال کنید

که امکان تنظیمات اختصاصی برای نمایش برای گروه خاص ( کاربران ثبت نام شده و یا بازدیدکنندگان ) و تاریخ و زمان فعال بودن خبر، امکان قبول نظر برای این مقاله ، امکان تنظیم ایمیل ارسال کننده برای مقاله و همچنین نام شخص ارسال کننده را انجام دهید.

دسته بندی ها که می توانید دسته های خبری نیز ایجاد کنید

مشترکین که لیست ایمیل های کاربرانی که در خبرنامه عضو شده اند به همراه وضعیت ( تایید شده یا نشده ) و همچنین تاریخ عضویت قابل مشاهده است که می توانید ایمیل جدیدی برای عضویت به صورت دستی وارد کنید یا ایمیلی را انتخاب و از خبرنامه حذف کنید

افزودن اخبار که برای انتشار اخبار کاربرد دارد که می توانید مکان نمایش را انتخاب کنید و در مرحله بعد دسته را انتخاب کنید و متن خبری خود را نوشته و انتشار دهید

منو کاربران

کایاکو فارسی

این قسمت جهت مشاهده کاربران و مدیریت آنها است

مدیریت کاربران برای مشاهده لیست کاربران است که جزئیات ایمیل  ، نام ، سازمان و گروه کاربران قابل مشاهده است که امکان ایجاد کاربر جدید ، حذف ، فعال و غیر فعال کردن کاربر از این قسمت وجود دارد. که با کلیک برای روی یک کاربر امکانات تصویر زیر برای شما فراهم شده است

کایاکو فارسی

پروفایل امکان مشاهده اطلاعات و آواتار کاربر وجود دارد

سازمان اصلی امکان تغییر و انتقال کاربر به سازمان وجود دارد

تیکت ها امکان مشاهده لیست تیکت های ثبت شده کاربران وجود دارد

گفتگوها امکان مشاهده لیست چت های انجام شده کاربر با جزئیات کامل وجود دارد

تماس ها امکان مشاهده تماس های انجام شده کاربر وجود دارد

صورت حساب امکان درج صورت حساب ( صرفاً زمان انجام کار ) وجود دارد و منظور صورتحساب مالی و فاکتور جهت پرداخت نیست

بروزرسانی امکان ویرایش اطلاعات و بروز رسانی وجود دارد

افزودن یادداشت امکان افزودن یادداشت به کاربر برای مشاهده و بررسی کارمندان وجود دارد

تغییر رمز امکان تغییر رمز کاربر وجود دارد

ورود به عنوان کاربر امکان ورود به پنل کاربری به عنوان کاربر وجود دارد

حذف امکان حذف کاربر وجود دارد

و در ادامه به منو های دیگر می پردازیم

مدیریت سازمان ها که لیست سازمان های ایجاد شده کاربران را نمایش می دهد و امکان ویرایش ، حذف و ادغام وجود دارد

جستجو کاربر بر اساس سازمان و نام کاربر وجود دارد

افزودن کاربر به صورت دستی از این قسمت انجام می شود

افزودن سازمان به صورت دستی برای کاربران از این قسمت انجام می شود

وارد کردن کاربران از طریق فایل CSV از این قسمت امکان پذیر است

منو گزارش ها

کایاکو فارسی

مدیریت گزارش ها برای مشاهده و ایجاد گزارش های کامل و جامع از سامانه پشتیبانی است ، به عنوان مثال :

تعداد کل تیکت گروه بندی شده بر اساس دپارتمان و وضعیت

تعداد تیکت های اتوماتیک بسته شده در این ماه که بر اساس دپارتمان گروه بندی شده است

دسته بندی ها  که برای مشاهده لیست دسته بندی های ایجاد شده جهت گزارش گیری است و امکان ایجاد و حذف دسته بندی وجود دارد

گزارش جدید برای ایجاد گزارش جدید بر اساس دسته بندی و و مقادر مشخص شده پیش فرض وجود دارد

امیدواریم که خلاصه امکانات کایاکو برای کارمندان مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد

(1 رای)
مفید
مفید نبودl

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
نظرات: